dagen i skolan..

Hej igen!
Tänkte berätta lite om dagen i skolan! Vi blev indelade i grupper med massa andra 8:er, och i den gruppen snackade vi då om hälsa! Såg bla på film, gjorde någon staffet ute med en pinne/vedgrej som man skulle ha mellan knäna och en kork vid ena ögat och så skulle man runda en korna typ  "såg helt sär ut".. men eftersom jag hade shorts ville jag inte göra för alla ba: ajj mina ben, och då hade dom endå byxor :s men Moa var så snäll så hon gjorde för mig! :D Sedan gjorde vi lite test och sånt på datan...
På eftermiddagen skulle den andra Moa till strömstad så jag tog bussen från skolan, och då bestämde jag & Sara att vi skulle leka ;p;P:P;p:PP  så de gjorde vi  (sara har massa bilder på hennes kamera men vet inte om de kommer upp på bloggen)... men sen skulle hon kolla på sin syrra när hon spela match så jag åkte hem!
O när ja kom hem hade mamma köpt revben och kyckling så de käka vi!
riktigt värd dag! eller aa typ.. ♥ skolan är ju aldrig as skoj men de funka!
på månda börjar vi väl antagligen jobba lr nåt ;((((( så rätt chill endå!
Här kommer bilder från dan, bilderna är från rasten ;) mina fina kompisar!
men ja beklagar att de blev mest bilder på alicia, mickis och elin... kommer bilder på er andra också men nivet att ja älskar er lika mycket allesammans :) ‹3
och moa de blev inga bilder på dig men youKnow ily!


MIN alldedes speciella frissyr som är gjord av Mickis och sitter i ännu! ;)

/ HANNA!


Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

Hahah, oj va snygg man kan vara då! ;)

LOVE YOU! <3333333

2011-08-26 @ 20:58:42
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: Alicia!:)

Hahaha:D Gud siken vecka det har varit!;) Gött att man har goa kompisar!!:)<3 Älskar er!!!:)<333

2011-08-27 @ 11:54:14
Postat av: Alicia!:)

Hahaha:D Gud siken vecka det har varit!;) Gött att man har goa kompisar!!:)<3 Älskar er!!!:)<333

2011-08-27 @ 11:55:44
Postat av: Bea

nej, vad ful jag är ..

2011-08-28 @ 20:39:34
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0