hej!

heeeej!

sorry för min super bra uppdatering ;o
nej men jag har vart med moa och sen har jag vart med min kusin hos farmor så ja har inte hunnit blogga...
men jag och moa hade skoj!
skit roligt att träffas igen, det var riktigt längesen ;(
men vi hade bara mys typ, gjorde inget speciellt utan jag sov där från tisda till onsda, sen skulle ja till farmor och farfar så farfar kom och hämta mig så drog min kusin till dom med!
så där har ja vart, jag och sofie har bara myst och vart med fixa "farmors hund" och så har vi tagit hand om de nya kattungarna...
fuucckkking söööötttttttttttttttta! :D    " 2st "
kommer antagligen bilder...
men nu sitter jag på mammas jobb för ja har vart hos tandläkaren eftersom jag ska få tandställning ;S... så vi tog massa kort och skit!
om 30 min åker vi hem, då får ja se vad ja ska göra!
men nu ska ja logga in på facebook igen c:
hörs! ♥







De finns att köpa ;)
men än så är de bara 6 veckor!
ANTAGLIGEN är det killar, men de är inte säkert...

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

ÅÅH va sööööta! :D

2011-08-18 @ 20:06:30
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: Bea

Djur är så underbara!

2011-08-19 @ 09:31:50
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0