min framtid!

Hej allihopp!
Nu ligger jag i min säng och myser med godis!
imån är de ju onsdag och då tror ja jag drar till oskar...
på torsdag drar jag till jenny och vi ska ha myyyyss! vi ska se på film och äta massssssa godis! :D
där sover ja tills fredag!
sen åker ja hem på fredag för då kommer mina feeeeeeettt saaaaaaaknade kusiner från Stockholm!
de kommer bli väldigt värt!
hoppas på fint väder så vi kan bada och sånt!
sen på söndag när de har åkt hem har förhoppningsvis moa kommit hem!? just nu befinner hon sig i varberg! ;(
då kanske vi drar in till stan nån dag, och lite sånt!
sen börjar typ skolan ;o

nu vet ni vad som händer i mitt liv framöver!
pussochhej! ♥

ni får en mobbad bild när ja e lite (yy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0