22/12

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !
nu har moa gått hem men vi har iaf haft fett myssiiigt!
vaknade av en jäkla dammsugare på morgonen men klockan var endå halv 11 typ så vi låg kvar i sängen ett tag, sedan käka vi frukost, pynta granen, lyssna på musik, och massa mer :)
yes, men nu ska jag äta godis och chilla lite, ganska trött faktiskt...
igår sa vi att vi skulle lägga oss tidigt men tror klockan hann bli nästan 12 innan vi gick och la oss endå ;)
men det e bara chill, har ju ffs JULLOV ♥

förresten, har faktiskt kommit på vad jag ska ha för kläder på jul!
haha, inget jag tänkt på innan men så sa alicia ba, åhh vetinte vad jag ska ha på jul, så kom jag på, jäklar de har jag inte ens tänkt på typ ;)
men jag kom på en riktigt awsom grej faktiskt. för jag hinner ju lixom inte åka o köpa nåt nytt, är ju endå rea efter jul!
men det får ni se imån, moahahhha!
puss


Detta är typ de enda man behöver... ;o
bild kommer imån, pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0