hemma på lördan?

suck,
yes jag är redan hemma igen...
när ja kom dit var jag as spänd, vi hade träning sen skivstångspass, efter de kände jag mig värsta knäpp!
asså jag var inte sjuk men jag tyckte bara allt känndes så jobbigt och jag kände att inget jag gjorde var skoj utan allt var bara helt fel. Då tänkte ja lixom, vad gör jag här om jag tycker allt är tråkigt och jobbigt typ?
så ja ringde pappa på kvällen så nästa dag "idag" så kom han och hämta mig så åkte vi hem!
det känns serriöst helt rätt att vi gjorde det. Och de har inget med att göra att jag faila eller nåt utan jag kände bara att jag har så jävla mycket för mig just nu och vad ska jag göra där om ja endå inte kan göra mitt bästa och visa vad jag kan?
då kan jag lika gärna åka hem och ta det lugnt för om jag inte gör mitt bästa så kommer jag endå inte gå vidare...
men iaf nu vet ni!
puss ♥
kom precis på hur mycket jag älskar stenungsunds basket, inga krav eller ingen press man kan bara chilllllllla på`t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0