långt inlägg...

tjooooooooooooooooooo alla, :)
ganska crazy dag ida faktiskt!
börja med att nån blev hämtad av ambulansen, vet inte varför...
sedan gick brandlarmet av någon jäkla smällare som nån lagt i korridoren -.-
och så såg jag på saras blogg att brandbilen hade blivit stulen medans dom var på skolan och kolla vad som hade hänt med smällaren och allt...
sedan när vi skulle hem var det en olycka typ vid nösnäs ;o nån bil som hade krockat eller nåt
så jao, hände endel idag...
men jag är hemma och jag LEVER!
och jag ska fortsätta blogga men jag lovar att det blir mer inlägg sedan till våren/sommarn!
tycker det är mycket roligare att blogga då eftersom man gör mer, asså nu på vintern sitter man mest hemma och myser och vad ska man skriva då lixom?
typ hej, idag mös jag vid tv:n igen...
K - ingen bryr sig typ!
men nog om de, nu ska ja äta på min kära chokladkalender och sedan blir de god mat och lite myyyss framför tv;n som omväxling -.-
omg, kolla vilket långt inlägg jag har gjort " STOLT "
ibland är man väl redig.
aja ska sluta skriva något som inget bryr sig om, dock kollar ju folk min blogg eftersom dom vill veta vad jag gör så ifall ni inte bryr er så behöver ni ju inte läsa (a)
puuuuussss

Här står vi ute i "snön" och fryser till is medan brandmännen jobbar förfult!

söta brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0