Mina julklappar 2011

En viss Sara Johansson ville att jag skulle ladda upp det jag fick i julklapp!
Här har ni de flesta sakerna jag fick, nu återsår bara REA:N så man kan shoppa MASSA kläder!
Puss, hoppas ni har haft en bra jul även om det inte blir lika mycket julklappar nu när man är äldre, men glöm inte att famij och vänner är det bästa man kan önska sig!

En awesome hudcreme som jag fick av mormor från Spanien! (YY)

Dessa två vann jag på julklappsspelet, doftar awsuum! :)

Sorry för alla suddiga bilder...

Haha, min mormor tror fortfarande att jag vill vara en lite prinsessa... Men ett deadem fick jag av henne... Det kommer nog användas mycket ;)

Suddig bild, men glittrig ögonskugga också från mormor och morfar!

En film, vann jag också från spelet :)

Choklad av tomten, ♥

Mer choklad ♥

Vetinte rikigt vad det var.. men det luckta gott ;3

Ett armband av farmor! :) Suddddiiiiggg bild

Denna fick jag av mamma och pappa, och nej den är inte smutig det är kameran hehe ;)

Detta fick jag av farmoren min, alltid bra att ha!

Dessa högmidjade Cheap Monday jeansen fick jag av mamma! Haha, jag sa bara att jag önskade mig jeans och hon visste inte ens själv att hon hade köpt Cheap Monday så det var lite skoj, :)

Sen fick jag masssa pengar så jag kan köpa maaaasssa kläder på rea och lite andra småprylar!
hoppas ni hade en lyckad julafton för det hade iaf jag!
kram, imån åker jag hem till farmor och käkar, sedan drar vi till Gbg och kollar bio...

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

As najsiga grejer! :D

2011-12-24 @ 22:45:25
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: Bea

snygga!

2011-12-25 @ 13:34:47
URL: http://hundaventyrblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0