shopping dag

har nu kommit hem och lugnat mig efter en lång lång dag!
Begravningen var väldigt fin men väldigt känslofull, det var väldigt mycket människor där också. Fick även träffat Sara en liten snbbis innan vi gick, saknat henne som tusan så det var riktigt skönt att få krama om henne!
efter det åkte jag till torget och träffa upp den andra Sara, vi shoppa i 3 timmar eller nått ;)
riktigt najs vare, hittade faktiskt en hel del grejer (Y)
yes, nu ska jag kolla tv och mysa ♥
puss



BLUS 100KR "rea"
T-SHIRT 29KR

MJUKIS 150KR
TRÖJA 150KR "dålig bild, kommer som outfit senare"
JEANSTIGHT 50KR

yes, det var allt jag shoppade, bilderna kommer senare som outfits! :)
puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0