klart...! :D

Hejsan! :D
lite dålig uppdatering idag, men skyller på att jag har vart borta ;s
det blev bastevik utan oskar, istället kom indra och robin! :D
vi hade iaf skooj!
och nu har pappa satt upp hyllorna så nu är rummet typ klart!
känns som om de aldrig blir helt klart, men de är bara en tak-lampa som ska upp! ;)
imån kommer moa och ksk alicia hem... vet inte riktigt med alicia men moa kommer imån! :D
hoppas vi hinner ses innan hon åker igen ;/
aja... här kommer bilderna på mitt rum! är faktiskt nöööjd! :D inte riktigt som jag tänkt mig men de blev iaf brrrra! xd
bilderna är VÄLDIGT suddiga.... men ni kan iaf se lite hur de e!





Kommentarer
Postat av: Bea

SSSSSJJJJJJJUUUUUUKKKKKKTTTTT FFFFFFIIIIIINNNNNTTTTTT!! :DDDDD<3

2011-07-29 @ 19:47:24
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0