trött chey!



Nu ligger jag och tar de lugnt på madrassen i vardagsrummet :D det är riktigt mysigt här! har lixom lagt min madrss på golvet och sen ställt mina möbler runt ;s
som rubriken säger så är jag riktigt trött.... har lite ont i huvudet oxå men de försvinner när jag sover! eftersom jag e så van så kan jag leva med det nu!
men strax ska jag sova! och imån blir de fortsättning på mitt rum och då kanske ni får en bild på hur de går!
LÄNGTAR riktigt mycket tills jag och mamma ska till ikea och köpa saker som vi kan inreda med xd vet inte rkitigt hur de lääät men ni fattar nog!

bilden är lite strange men funkar, var ett tag sen men aa!
aja nu ska jag inte babbla mer nattiii! <3

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

Haha, jätte söt bil och fin fläta! :) <3

2011-07-24 @ 23:25:23
URL: http://capriizz.blogg.se/
Postat av: hanna! :d

tack sara! :D <3

du är fiiin!

2011-07-25 @ 14:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0