hej, hejdå!

Hejhopp!
fick precis väääääääääldigt brottom :s
Alicia ringde och fråga ifall jag ville med dom till kalmar, och eftersom Moa ska till ullared :( och Bea ska på cup :( så kommer jag endå bli ensam resten av lovet,,, och de suger eftersom jag är ensam hemma och inga kompisar är hemma heller...
så då tänkte jag vf inte, om dom ändå har plats!
så just nu håller jag på att packa som en galning, har ingenaning om vad jag ska ha med mig eller nått! och jag vet inte om det kommer bli någon uppdatering för jag vet inte om de finns internet heller :s  känner att jag vet mkt!
men det blir säkert nån uppdatering hoppas jag!
måste fortsätta med min packning!
puss ♥

GASEN I BOTTEN!!!



Kommentarer
Postat av: S A R A J O H A N S S O N !

Ha de så gött! ;D

2011-11-02 @ 16:23:36
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0