suck!

Hej, är ganska mycket som händer just nu känner jag!
men, man ska väl inte klaga, bara väldigt trött och pallar inte mer läxor
och skit, men snart är det jullov och då blir de bara chill!
men skolan var väl helt okej, gött att träffa alla igen faktiskt.
annars hände inte så mkt, jo jag fick D på en berättelse och alla andra fick C så jag är väldigt besviken på de också ;′(
annars en lång tråkig dag och sedan vänta på bussen i 1 timme typ.
Men nu har ja iaf packat upp allt sen igår,, och packat kläder till idrotten imån så nu ska jag väl bara läsa på no läxan och sedan pigga upp mig lite tänkte ja.

skulle berätta mer om kalmar men tror inte de behövs!
tror alla fattar vad vi gjorde, om inte kolla förra inlägget... låter kanske lite galet men vi hade iaf skoj!
pus återkommer senare ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0