utvecklingsamtal....

Gokväll, äntligen satt mig till ro.
Dagen börja med utvecklingsamtal, det gick awesome!
sedan mattediagnos men den var inte serriös så de var chill.
sedan spanska och då fick vi reda på vårt prov, och jag fick B = VG+/MVG typ...
fettt glad för det!
sedan musik då spelade vi en green day låt :) det gick också helt okej!
sedan var de massa saker, och innan bussen kom fick vi gå runt och leta efter beas plånbok som är borta ;/ hitta den inte...
efter de drog vi till torget och köpte varsin frapino elr jag och moa gjorde de. ASUM!
yes, när jag kom hem vid 5 bytte jag om fort som fasen, sen gick ja ut och sprang! :D :D :D 4km och jag sprang runt hela ;O
jag måste säga att jag är hur nöjd som helst!
men nu ska jag bara ta det lugnt :)
puss ♥

frapino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0