svenska

sha, sitter nu på svenska-lektion och ska läsa... dock har jag läst ut min bok därför sitter jag här!
om 20 min tar vi bussen till konfan och tillbringar 1 timme där, får se hur det blir... ibland är det skoj och ibland suger det men men!
sedan ska jag hem, plugga historia och dra på träning.
Blev precis lite ägd också kan jag säga;
emelie - varför snackar du skit om mig?
Jag - Vad snackar du om?
sedan blev jag taggad i ett inlägg typ,, skriv dethär till 5 vänner på facebook och se vad de svarar...
heh... yes men nu får jag väl hitta på något skojigare, ha en go torsdag! omg redan torsdag????
och i helgen ska jag bara chiilllla, händer absolut ingenting tror jag. Och de ska jag verkligen njuta av ♥
kanske dra till Göteborg och träffar basketpolarna, men får se vad som händer! ¨
ha det super. hörs när jag kommer hem! Hejsvej godistjej!



Kommentarer
Postat av: S A R A J O H A N S S O N !

FIIIIINASTE HANNA!

2011-10-06 @ 19:18:09
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0