tack för dan!

nu är jag hemma från Sara!
vi har haft det skit mysigt, igår snacka vi mest och gjorde rasta i alicias hår ;)
somnade typ vid halv 4 men de var det värt!
i eftermidda ska vi till kyrkan för då ska vi få varsin bibel... åh tagga verkligen!
men annars vet jag inte vad som händer, men tror jag rensa min garderob lite!
och så tycker jag att MOA; du ska vara med nästa gång alla ses, för vi saknade dig "omdunuläserdetta" ♥
men hoppas du hade det bra i trolhättan också ;D
men nu ska jag börja ni kan få före och efter-bilder! fast det är inte så stökigt men jag har massa skitkläder som ska ut!
hörrrs ‹3



Mina fina polers!!



Ni får en bild på Moa också för hon är saknad!


Kommentarer
Postat av: alicia

As nice! Måste absolut göras om! (fast med Moa då förstås) :)

Och vart fick du tag i den bajs bilden? :P



Kraaaam! :) <3

Postat av: S A R A J O H A N S S O N !

Jaa nästa gång måste moa vara med! och Elin!! :D

Tack för den fucking underbara kvällen och natten <3

2011-10-09 @ 20:04:58
URL: http://capriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0