idol 2011!

hejhoppgalopplopphopp!
eh, tagga för skola imån då!
går till 20 i 4 känns awesome. men ska man klaga? nej...
har iaf kollat på idol och haft lite mys ≡')  " shit vad ja myser mkt ? ;o
men iaf kalaset gick bra, åt massa gott omassa!
längtar tills nästa helg!!!  för då vet jag inte vad ja ska göra! älskar att veta att man kan göra EXAKT vad man vill utan att man har nåt kalas, i like (y)
ja,a nu ska ja snart sova!
godnatt, njut av livet som ungdom   ;)))

förresten en liten fundering jag har, ibland måste ja tänka " lev i nuet, njut av livet, denna minuten kommer ja aldrig mer leva osv " är de bara jag som måste tänka så ibland för att koppla av?
aja puss och hej!


sånthär får mig verkligen att njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0