läger i kinna

shit vad nervös jag blev... pappa kom och fråga ifall jag ville gå på regionsuttagning i basket näst nästa vecka?! ;o
så de ska jag göra " i kinna " 2-3 timmar här ifrån ;o... då tränar man med flickor 97 från hela sverige i 3 dagar... och ifall man är riktigt grym kommer man vidare, och då får man åka till lund på en till uttagning! men jag gör det mer för att de är skoj, för tänker man hela tiden jag måste gå vidare, jag måste gå vidare då gör man inte de.
men jag kommer dö, är lixom helt själv och ska träffa massa nytt folk, tänk om de kommer typ 5 från varje lag och så kommer jag helt själv :OO då kommer jag bli värsta utstött..... fast iäntligen, man tränar ju HELA TIDEN i 3 dagar så de blir väl bara träna och sen sova! men ska bli riktigt skoj faktist. Kommer nog träffa massa underbara tjejer med exakt samma intressen osv :) men endå läskit!
aja nu ska ja snart ladda upp för idol, eller är de ida?
puss ♥




HHAHAHAH kolla vad liten jag va när ja börja.....

basket är mer än bara en sak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0