tråki vägg, nåt skoj?

gokväll!
har lust att skriva om nåt, men ja vet inte vad...
tänkte lägga upp bilder på lite olika outfits och sånt, men ja orka inte ;)  "kanske kommer nån annan da "
men ida var vi ju på ikea... köpte ju massa saker till vardagsrummet! och en till matta till mitt rum! så nu har ja en svart, grön och röd, sååå nu är de som de ska!   bara så ni vet asså! ;)

men nu tycker ja ni kan ge mig ett tips:  Vad ska jag göra med min helvita vägg? Jag har lite kort och sånt men ja tycker de ser fjuttit ut om ja bara sätter upp 4 små kort där...  men kom med lite förslag!!!  ni kan se bilder nedanför om ni inte fattar vad ja menar!



förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0