1 APRIL

Heeeej
hemma nu :)
dagen börja med gudtjänst, riktigt segt..
sedan gick ja ner till sundahallen, mötte upp några, därifrån gick jag och ziva till Mc och hämta mat, sedan tbx till sundahallen och käka fort som fan, därefter dömde jag småtjejernas match.. sedan bytte jag om på 1min, spelade match mot serievinnarna men det gick faktiskt riktigt bra även fast vi förlora med 10p.. somsagt var dom ju serievinnare... nu är serien slut och jag tror vi hamna på 3plattss. Gött att vi möter samma lag nästa serie så vi kan spöa dom ;) iaf, efter matchen satt jag i sek för dom stora killarna. sedan hem och nu jäkligt trött! aja, dagen var iaf rolig. tagga basket cup om 2 veckor också!
gårdagen var också väldigt mys, vi gjorde inte så mkt.. chilla mest, åt god mat och snacka :)
vi hörs senare, puss'


krille bjuder på ett fat face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0