AT THE HOME

Hejhej!
nu är jag äntligen hemma efter 6 timmar i bilden..
jag e ledsen att jag inte har uppdaterat men allt fucka up sig så det gick inte. Men jag har iaf haft det mysigt, en vanlig tradiotinell påsk typ. Träffa mormor, morfar och kusinerna :) vi åt mat, chilla, var ute, shoppa osv.. fast jag shoppade inget men vi var och shoppa fast jag hittade inget fint... Aja, fick iaf 800 spänn av mormor och morfar så det var as snällt, sedan fick jag massa godis och lite hårnålar, toffsar osv av mina kusiner!
yes, på fredag ska vi ha släktkalas iaf, annars ska jag inte göra något särsklit vad jag vet än. Massa bilder från påsken kommer sedan när jag laddat över allt, kram!
så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0