LEVER

hejhej! :)
förlåt för min uppdatering har haft så grymt mycket i skolan, basketen och allt annat
men nu börjar det lugna sig! till helgen ska jag på konfa läger så det blir ingen uppdatering då heller men tänkte bara säga att jag lever... och till helgen ksk det ska bli 22° :O hoppas det..
aja, på måndag och tisdag är vi lediga och då ska jag antagligen vara med Sara Erlingfors, och vi ska antagligen åka till Göteborg och handla eller bara mysa! kommer bli jätteskoj var så himla längesen...
yes, nu måste jag förbereda packning, för imån lär jag inte hinna. Vi hörs senare, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

FINASTE HANNA!

2012-04-25 @ 21:13:17
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0