SNABB?

skrev ju en sånhär lista på saker jag skulle hinna med under lovet... känns som om jag har kommit en bit nu!
saker jag ska hinna med på påsklovet då..
-
1. Åka till Uppsala och chillabåt  
2. Göra om ett par jeans till shorts (bild kommer)
3. Hänga med vänner och dra till Göteborg eller endast dunka musik
4. Fixa min outfit till konfirmationen
5. Hänga upp något på min grymt tråkiga vägg
6. Åka till högsbo och snacka med brudarna där (ska jag göra nu) √
7. Träna √
8. Bota mina grejsimojsäckligasaker på min armbåge
9. Äta kinamat √
10. SOVA zZZzZzzzZz √
-
Erkänn bra jobbat? ;)
nu ska jag till Göteborg, puss och kram hörs inatt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ey mannen lägg ut kondermations outfiten!!!!!!!!! :D<3

2012-04-11 @ 21:41:43
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: Haha, hon tar efter från Tindra :D

2012-04-12 @ 00:33:37
URL: http://djurmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0