PIZZA

HejHej!
Förlåt för min dåliga uppdatering de senaste, har haft vääldigt mycket att göra. I lördags åkte jag iaf till Sara som ni ksk vet, vi hade det jättemysigt. Vi snacka, gick med cabbo, kolla tv osv :) det var iaf skitmys. Sedan på söndan kom mamma och pappa och hämta mig så åkte vi till farmor och farfar.. Fast dom var inte hemma så vi fick vänta ett tag.. Sedan fika vi där och snacka lite med dom. Efter det drog vi vidare till Göteborg, där kollade vi på Henkes och Martins distriktsträning och så gick vi en stund på Frölunda torg.. Hittade tyvärr inget alls men så kan det vara..
Idag köpte jag iaf en present till Mårta som fyller år nästa tisdag :) Hoppas han gillar de!
yes, nu ska jag packa inför imorgon då vi ska vara ute och "springa" på idrotten, åh så skoj!
Vi hörs senare, pussochkram
världens sötaste hund!
den långa dagen avslutades med en fet pizza ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Capriz <33

Awesoma pick, speciellt den med conversen! :D<3

2012-04-16 @ 21:40:43
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0