BLEV GBG MED SARA


Hejsan, kom hem från Götebrog precis. Blev en mysig dag tillsammans med bästa Sara. Vi kolla i affärer och tog oss en fika. Bättre kunde det inte blivit. Hon shoppade 3 söta blusar och jag shoppade en blus, ett linne och en ny ögonbrynspenna. Najsnajs! Nu ska jag börja packa till Kalmar för imån åkkkerr vi :) Kommer bli superkul! Men nu blir det spagetti och köttfärsås, ses och hörs!
 
Ni får en bild på Sara och hennes macka.. Min var så ful så den får stanna kvar i arkivet! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch och fy för den bilden... mitt hår står rakt upp och det ser ut som jag ska somna vilken sekund som helst!


JÄTTE MYSIG DAG KOMPIIIS, MÅSTE GÖRAS OM, PUSS <3
Ha det bäst med Alicia i Kalmar! <3

2012-08-06 @ 22:30:11
URL: http://sarajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0