bad day guys

fett trött tjej ska för första gången ge sig på sina läxor... känner redan ilskan inom mig -.-'
idag hade vi även oförbrett engelskaprov och jag kan säga att det gick åt helvete.. även om man inte ska svära så kan jag lova att jag fick F  :'(  men det var verklgen omöjligt.. går inte bra för mig i skolan längre kan man säga!
orkar verkligen inte med det. finns så mycket annat som jag behöver lägga min energi på..
åhhhh... jävlar vad jag klagar. blir så arg på mig själv
men jag är oftast glad faktiskt :)) men alla har ju sina "happy days"... :@
nog om det... idag hade vi även redovisning på våra biologi arbeten och bildläxan.. och SÅKLART fick jag inte redovisa biologin idag så jag har det hängades över mig på lovet... fast jag orkar inte bry mig så jag läser som det står och sedan går jag och sätter mig på min fkn plats och får IG!
och sedan hade vi bild och min keynote blev sooodddääär... ORKAR INTE MER
hejdå
ibland känner jag mig så jäkla less på mig själv... att jag aldrig kan ta tag i saker och göra det till 100procent.
och så sätter jag så höga krav på mig själv och jag orkar inte att alla andra ska vara så mycket bättre.. kanske dax att börja inse att alla är bra på sitt sätt? till och med hondär Hanna Andersson?

Kommentarer
Postat av: SaraJohansson!

Hondär Hanna Andeersson är bra på alla sätt! <3

2012-02-08 @ 21:46:34
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: Bea

Du är grym hanna! <3

2012-02-09 @ 18:40:00
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0