saras (Y) kamera

Hej tbxxxxxxx :)
Idag gick dagen ganska snabbt, fett gött väder.. kunde gå i bara skinnjacka :o
imån är det studiedag, vet inget särksilt jag ska göra.. men tror jag ska vila ut mig, städa, fixa ögonbrynen och lite sånt ;)) eller så blir det att vara med nåågon, men vi får se!
har inte bloggat pga tidsbrist och så är jag ssssssåååååååååå himla trött... men nu känns det bättre när jag fått vara hemma och chilla. Var förresten ute 1 timma idag ;o spelade basket i solskenet, awsuum behövdes verkligeeeen..
nu ska jag mysa med mami och pappi med massa godis, chiips och pappamat (Y) henke åkte till massa kompisar osv så aa, är bara vi hemma men det blir mys ♥
ni får ha det så bra, blir mer bloggning imån (ifall jag inte sover bort hela dagen), hehe
ha en bra lilllörrrddag! kram
SARAS GRYMMA KAMERA!
det var inte längesen det var så mkt snö :o
tack snälla att det är pväg till vååååårr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0