17 Januari

hejhej, nu kan jag äntligen göra ett inlägg...
ja men igår var en riktigt lång dag, börja med skola till 20 i 4, sedan vidare till torget där jag träffade Linda. Vi åt tacos på eat "riktigt najjs faktiskt" sedan gick vi vidare till coop och köpte lite frukt... sedan tog vi bussen till samlingen och därifrån åkte vi vidare till matchen. :)
matchen gick sodär, vi förlora med 4p men det var endå helt okej spelat eftersom vi tränat 2 ggr, "fast jag har bara tränat 1 gång" -.-
men men, vi hoppas på mer tur nästa gång!
nu ska jag plugga på engelska och so, sedan ska jag åka på träning ♥
älskar mitt lag, måste bara säga det... dom är så himla goa hela gänget lixom, en liten mini familj nästan!
aja, ett tips för er som ofta tänker på skolan och blir lite deppiga... hitta ett intresse som ni tycker är skoj, då kopplar man bort skolan medan man håller på med det man gör. Asså såfort jag åker på basket blir jag glad i hela kroppen och tänker inte på några bekymmer typ läxor och bajs utan då finns lixom inget annat än basket i huvudet, det är som att koppla av från skolan och allt annart, LÖV IT!
aja, nu ska jag inte komma in på massa annat som vanligt, men jag gör ett inlägg innan jag drar på träning.
puss, se you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0