23 januari

haj, väldigt låg uppdatering men ni vet varför!
men idag gick det faktiskt väldigt fort, var en ganska chill dag också ;)
imån ska vi simma och massa så jag tar inte med nån dator till skolan, fett gött
sedan ska jag hem och efter en stund drar jag på träning.. vet inte om jag ska träna men ska iaf kolla..
och så har jag massa läxor att göra men orkar serriöst inte, bajs på läxor säger jag bara.
men nu ska jag och farmor baka!

haha, idag fråga Sara i skolan ba; asså vad gör du när du är hos din farmor men jag kan säga att jag gör exakt samma som hemma fast lite till! ;) ja äter, sitter vid datorn, kollar på tv, bakar, gör läxor är med kompisar och massa..
aja, tänkte bara för er som ville veta!
pöshej



Jeanstight; cubus
Linne; Födelsedagsprestent "så vetinte"
Kofta; Monki


Kommentarer
Postat av: Bea

du rabbla upp en massa saker :p

2012-01-23 @ 20:42:25
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: saRAJohansson!

Haha ! <3

ps: JAG ÄR SMART !

2012-01-23 @ 22:28:21
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0