dag 11

Dag 11 ♥ - Min skola

Min skola?
aja, den e knäpp... stör mig på alla som tror att de är så jäkla coola, MEN NI LYCKAS INTE NÅN STANS!?
ni bor i en liten håla och går runt och tror att ni är något? väx upp och bli en människa.... dampattack@hannaandersson
annars e väl själva skolan bra, inte direkt speciell nån stans.. den är inte jättegammal men absolut inte ny, det gå väl ca 300 pers och skolmaten e äcklig, påtal om det fick jag en äcklig grå sten i maten idag.. fast det var nog ingen sten men fy vad äckligt det var -.-
yes, annars e den väl bra... ganska chill har vi på lektionerna och hyfsat bra lärare och min klass e väl helt okaj :)
det var väl min skola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0