dag 16

Dag 16 ♥ - Fula ovanor

MÅnga många många, men den fulaste ovanan är väl att jag biter på naglarna...
annars har jag en ful vana att drömma mig bort innan jag sover, asså jag drömmer mig fram i framtiden, tänker lixom på hur jag vill att sommaren ska bli, vad jag vill göra, hur min framtid ser ut osv ;)
och så har jag massa sånadär fula ovanor att om någon har panel, så ligger jag alltid och räknar prickarna i taket innan jag somnar "typ hos mormor".. och om jag går på torget så tänker jag att jag måste sätta foten i mitten av plattan om det är kakel eller sånadär plattor ;)
och så oroar jag mig alltid över grejer, typ kompisar, skolan och massa annat! går runt och tänker på massa saker som jag egentligen inte behöver oroa mig för!
ja, det var mina fula ovanor, fast jag kan en till... alltid när jag bloggar och inte har något att skriva så skriver jag - ja, yes, aa, och massa annat... men ni får leva med det.. puss

nu har jag äntligen packat klart... blev mer grejer än vad mamma och pappa ska ha med sig till Thailand ;)
och precis när jag packat klart kom jag på att ja skulle ha med mig saker till hajken och massa -.-
interligent där.. hajdo


bara hälften ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0