dag 19

Dag 19 ♥ - Något jag saknar

Det finns mycket, men jag saknar barndomen... Det fanns inga bekymmer eller problem. Det var väl om någon tog ens leksak. Man fick vara hemma och alla gjorde allt för att man skulle vara nöjd. Nu är det skola, läxor och massa annat man måste klara av själv. Men alla växer ju upp och blir stora, såklart!

Förresten frågade Bea varför jag inte hade gjort sånhär dag grej och det är för att internet är så segt hemma hos farmor. Asså det tar typ 5 år att ladda upp en bild :@
men jag kommer göra de jag missar sedan när jag kommer hem... kommer ju hem nästa vecka :D :D :D
längtar faktiskt lite även om det är gött hemma hos farmor, Borta bra Hemma Bäst !

Annars var skoldagen okej, rätt seg men nu är jag hemma så ska inte klaga.
Imån tycker jag att en viss Alicia borde komma till skolan dels för att hon var saknad men också för att hon får hjälpa mig att redovisa historiabajsen ;) nej, men jag kan göra det själv.. men vi miss you, så duvet.
yapp, nu ska jag ta det lugnt.. men behöver egentligen öva på no men får verkligen inte in de i huvudet ;(
se you later!



denna blusen med skinnjacka fick det bli idag "gammalbild"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0