dag 5

Dag 5 ♥ - Min kärlek

Jes, jag kollade på Saras bogg och hon trodde eller aa att man skulle skriva sin kärlek till vad man gillar typ eller det som står en närmst.. jag kör på det!
Först kommer min familj, gillar allihopp även om man kan bli lite osams och sånt ibland, och oftast är det ju för att mamma och pappa e rädda om oss osv
sen är det såklart mina vänner som betyder sjukt mycket, jag kan inte förstå sånna som inte vill ha kompisar det är ju livet ♥
jao, annars är det väl släktingarna och såklart mina gölliga katter ;)
yes det var allt, puss


Haha, eftersom min pappa alltid är så serriös får ni denna bilden, kan inte mer än älska den ♥

fårbli lite olika storlekar på bilderna, men detta e min mamma, en typisk mamma helt enkelt " fast kanske lite bättre än alla andra "

Maaaartin jao, tvär gulli bror...

Henke, lätt roligaste brodern!

kompisarna såklart ♥

ink Moa och massa fler men orkar inte lägga upp så mkt bilder!!! ♥

sigge

krilllllle

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe tack!:D

ja de gör jag, men ja tycker inte om att köpa te.x strumpor;) haha

2012-01-05 @ 18:39:19
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0