dag 7

Dag 7 ♥ - Mina bästa vänner

Åh, detta är så svårt... men jag kan säga att nästan alla i mitt basketlag är mina bästa vänner... speciellt Lisa och Sara!
Sedan är det ju kompisarna jag umgås med i skolan.. Sedan har jag ju Sara och Oskar som jag också gillar väldigt väldigt mycket... Men jag kan inte säga att jag har nån bästa vän direkt men mina närmsta är ju, Sara E, Lisa, Sara J, Bea, Oskar, Alicia, Moa tror ja... nu tog jag nt i nån särskild ordning men aa... har ju glidit isär mkt med en av mina närmsta kompisar men sånt är livet så hoppas att vi kommer ihop igen eller vad man ska säga :s
aja, orkar inte lägga upp bilder på alla!
hörs senare!


Här är några fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Alicia

<333

Postat av: Lisa

love u girl!!

2012-01-07 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0