dag1

Dag 1 ♥ - Presentation av mig själv

Jag heter Hanna Andersson. Är en ganska knäpp tjej i mångas ögon tror jag. Jag kan vara vääligt störd men ibland kan jag vara väääldigt blyg också. Jag är 14 år fyller 15 i april. Jag spelar basket och är med kompisar för det mesta. Gillar även chilliga kvällar med familjen hemma i soffan ;) Skulle jag få önska skulle jag vilja hoppa av skolan och börja jobba nuuuuuu, går tyvärr inte. Annars en ganska tråkig brud på 14 år som älskar livet fast hatar det ibland? hmm, vetinte vad jag skriver nu men stämmer...
En sommarlovs dag med en vän jag verkligen tycker om, det är då jag mår som bäst!
jao, jag bor  i en liten håla med mamma, pappa, mina 2 äldre bröder och 2 kissemissar.
mina vänner är de som får mitt liv att fungera och jag lever med mottot; häldre 1 sann vän än 10000 osanna!
jaaa, nu fick ni reda på allt och lite till.. hoppas ni blev nöjda! ;)
pusssss


Kommentarer
Postat av: SaRAJohansson!

sv: asså dans är jag för klumpig för xd

Friskis och svettis låter lixom som att man är 60 år om man ska gå på! ;))

men kanske! :D

2012-01-01 @ 22:04:39
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0