goa konfagruppen

väldigt bad uppdatering men det blir nog inte så mycket nu när jag är här..
men var iaf på hajk igår och det var faktiskt riktigt skoj, kanske inte lika skoj idag eftersom vi bara satt och lyssna på Puh hela dagen :s
men igår var skitskoj, tack alla som förgyllde mig dag, känner mig mkt bättre nu ;)
yes, men vi lagade pizza igår kväll, sjöng, såg på film, snacka och sen kunde vi inte sova "eller vissa av oss" så vi låg och chilla hela natten typ, mysigt vare iaf!
yes, men nu är jag tbx hos farmor och nu ska jag bara ta det lugnt så jag blir frisk och orkar gå till skolan nästa vecka... lärarna har ju gett oss 7 läxor så det blir väl en mördar vecka typ.. suck
jaja, nu ska jag inte ställa så höga krav man måste ju leva livet osv ;)
här får ni lite bilder från dagen, tog tyvärr inga från konfirmationen men här har ni en snöig dag.
kram

Elvis, Jackson och fixa chillar... Tror jag ska göra detsamma!
puss

Kommentarer
Postat av: Alicia! :)

AWWWWSOOOMMMME!!!!

2012-01-21 @ 17:51:50
Postat av: SaRAJohansson!

SÖTA ! :D

2012-01-21 @ 19:29:07
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: SaRAJohansson!

SÖTA ! :D

2012-01-21 @ 19:29:29
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0