hanna heter jag och jag vet inte vad uppdatera är.

Haj, nu har jag suttit här i 15minuter för att försöka komma in på blogg.se..
aja, nu är jag iaf inne och är grymt glad, ba för att det är fredag!
yao, skolan var rätt chill fast hade 3 läxförhör och inget av det gick särskilt bra ;)
men men, det finns viktigare saker än skolan. Imån är det match, tagga, är fett otränad nu när jag varit sjuk så har bara tränat 2 träningar på 2 månader :s
jaja, nu ska jag bara ta det lugnt och imån ska jag unna mig en underbar sovmorgon...
& sorry om det är riktigt bad uppdatering.. men det blir iaf mer på helger och lov, :) om 2 veckor är det sportlov och jag ska bara chilla och vara med kompisar tror jag!
dock har jag 2 prov på fredagen innan lovet, åh....
aja, nu ska jag inte tänka på det :d

annars händer inte så mycket i livet, bor ju hos farmor och farfar och det är super myssss ♥
fast nu vill jag hem, hem till min älskade säng... bara bädda ner mig med ett snabbt internet och kolla på film. :)
men det bästa är att man får sovmorgon här, fast jag märker ingen skillnad. Förrutom att det är lättare att komma upp när man e här och jag har ingenaning om varför.. men nu ska jag gå och kolla facebook!
puss


gammal bild

väska: ullared
skor: bally
knästrumpor: hm
linne: hm
skorta: hm
jacka: Canada Goose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0