ksk mindre uppd

hejhej, tänkte bara säga att det kanske inte blir jätte mycket uppdatering imorgon eftersom jag först ska till sjukhuset och träffa min älskade farmor, som fått nåt problem med andningen och sedan vidare och se basketmatch i Göteborg, "div 1 herrar tror ja". Yes men på kvällen blir det nog bloggning och även på måndag kommer jag vara upptagen för då ska jag ju träffa Sara och Lisa så ska vi äta på kinan och snacka om allt som hänt Sara osv, kommer bli riktigt mysigt.. efter det drar vi hem till Lisa och har lite myskväll typ ♥ Åh, längtar verkligen, underbara brudar...
jaja, nu ska jag se vad mina kära syskon håller på med... ;) rätt tid att retas (Y) hörs imorgon!



Haha, min lille plutt ligger och visar tänderna när han sover... underbar kille ♥

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tack snälla mår mycket bättre nu :D allt bra med dig åd +:D krma

2012-01-07 @ 23:37:56
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0