skoj

hejehj, kom hem från fadderträffen förrut!
var mycket roligare än jag trodde, så det var ett + i kanten ;)
aja vi fikade, spelade jeppedi och sjöng och lite sånt.. alla var helt förvånade för alla ba; åhh vad tråkigt det kommer bli men det var faktiskt riktigt skoj. Dock saknades Bea -.- din lille sparv... du skulle kommit men men nu är det över! hoppas du hade skoj på träningen iaf heheh ;)
aja, nu ska jag äta något gott och sedan bara ta det lugnt!! hadeGött ♥

förresten, tänkte berätta om vårt fadderbarn på bloggen någon dag när jag hinner men det får bli till helgen!


min lille plutt ♥

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

bara braaaa !:D

2012-01-10 @ 21:52:46
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0