svar!



Hej, vad kul att du hittat till min blogg!
svar; Jag vet inte riktigt vad det beror på, men jag tror det är någon inställning som du har på din stilmall.. för en dag när jag skulle fixa min blogg så ändrade jag massa random saker för att se vad som hände, och en gång när jag ändrade så var det lixom hur stort mellanrum jag ville mellan raderna. Så jag klickade  på något där det stod [ -- px ]
"fast det gör det överallt och jag vet tyvärr inte vart men du kanske kan kolla om du hittar det, annars googla"

Men blir det alltid sådant med mellanrummen när du skriver eller är det bara när du har tidsinställda?
kram

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är alltid så när jag bloggar på datan.... fast inte när jag mobil bloggar! :O

2012-01-13 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0