fin dag

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
nu har jag precis ätit och tagit ett varmt bad :)
känns riktigt gött nu innan skolstarten... fast har ångest, orkar inte skolan, men när man väl börjat så är det faktiskt inte så illa... dock är det läxorna som förstör fritiden. Har faktiskt inget problem med själva skolan men just läxorna! de sabbar hela fritiden å allt...


denna veckan är inget bokat förutom konfirmations möte imån :@ och då kan jag inte träna bara för att jag måsta gå på nån fadderträff. aja, träning har jag iaf på torsdag. Annars vet jag ingen särskilt jag ska göra, riktigt gött faktiskt. Nu ska jag bara ta det lugnt och så, hörs ♥


@Hanna, tog bilden imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0