ÅTERIGEN HEMMKOMMEN


HejAllihoppa, nu har jag kommit tillbaks to the hus igen. I Uppsala hade vi det mysigt. Vi hade det väldigt lugnt och åt mycket god mat, hjälpte morfar lite, var i Stockholm, shoppade, bada, chilla vid bryggan, rodde lite båt, spelade badminton och hade det allmänt chill. Tog inte så mycket bilder, tyvärr! Men ni har ju sett på tidigare bilder hur det ser ut. När vi kom hem packade vi upp våra grejer sedan åkte vi till Bastevik och bada tillsammans med Emelie, Marcus och Liv. Och imorgon åker vi till Brattön och badar över dagen. Yes, här sitter man inte still... Enligt min tränare ska jag ut och springa också, men går inte så bra på den fronten. Ska ta tag i det någon dag. Hade tänkt att börja bli lite nyttigare också. Inte äta godis VARJE dag och äta lite mer regelbundet.. Inte äta så mycket skräpmat och skit.. Men vi får se när jag orkar ta tag i det. Just nu njuter jag bara av sommaren. 
Vi hörs senare, puss, ps bilder på det jag köpte kommer upp när det är rentvättat.. + det jag köpte i Spanien! Har inte hunnit så långt! Håll ut, pösåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0