STÄDAAAAA


Godmorning, vakna precis. Riktigt gött att äntligen få sova ut. Känns längesen ;) haha, jaja planerna idag är inte så många. Ska städa mitt rum och byta lakan. +  igår kväll fick jag ett ryck så jag rensa ur min garderob. Och shit vd mycket skit jag hade! Fast har fortfarande en del kvar, täningskläder och shorts. Synd bara att jag hade massa kläder som jag aldrig använt. Typ köpt och sen ba, ffuuuulll... Känns som att kasta kläder i sjön typ. Fast tror mamma skulle ge det till myrorna eller nåt. Så till någon människa som behöver det kommer de ju. Men nu måste jag börja, annars blir det aldrig gjort. Puss
 
Nu har Moa också tagit sitt moppekort, så nu jäklar kommer ni se oss på vägarna... Men SE UPP!

Kommentarer
Postat av: MOA

HAHAHA wiiiiie! :D

2012-07-30 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0