CHILL HOS MOA


hej :)
äntligen tbx till bloggen igen. Igår vid halv 2 gick jag till Moa, och vi städade, fixade, gjorde oss iordning och massa. Sedan kom Sara, Alicia, Oskar och Jonathan senare på kvällen typ mellan 6 och 8. Då åt vi tacos, lyssna på musik, snacka, dansa och hade allmänt mysigt. Yapp.. Gick och la oss kl 4 och vaknade kl 12. Så känner mig rätt pigg ändå faktiskt. Imån blir det näst sista moppelektionen så det ska blir gött. Annars har jag inget planerat. Får väl se vad dagen har att erbjuda, kommer nog bli rätt ensam eftersom både henke och martin jobbar imån. Aja, vi hörs senare, puss och kram
fick inte så många bra bilder... Men här var några iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har kommit in med min bild på en sida. Om du skulle vela rösta på mig skulle jag bli sjukt glad, det enda du behöver göra är att gå in på denhär sidan och klicka på "like" och "♥vote". Sen skriver du i en kommentar att du röstat och så får du en länk med din snygga header på min blogg.



Du kommer då få synas inför cirka 300 unika per dag. 5 av dom som röstar på mig vinner även en goodibag, så snälla röstaröstarösta! Blir jätteglad för jag vill verkligen dethär! ♥♥



http://www.individualbyjordan.com/sv/ - SIDAN DU RÖSTAR PÅ



http://byyemelie.blogg.se/2012/june/snalla-rosta-pa-min-bild-3.html#comment - MITT INLÄGG OM DETHÄR



Förlåååt om du inte gillar sånthär.. Allt bra? :)

2012-06-17 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0