GRYM DAG


Har helt glömt bort att berätta vad jag gjode i onsdags.. Det var ju nationaldagen. Så på tisdan åkte jag med Sara hem och vi gjode inget speciellt, snacka och chilla som vanligt. Sedan träffade vi Oskar på pizzerian så åt vi lite pizza och var där en stund. Sedan åkte vi hem till mig och packa lite grejer och sedan drog vi till Oskar. Där hände inte så mycket heller, vi hade allmänt trevligt bara. Åt godis, snacka, lyssna på musik osv.. Japp sen på onsdan gick jag hem vid typ 1 och sen låg jag bara i sängen HELA dagen. Riktigt trött på livet nu asså, men jäkligt gött att det är sommarlov på torsdag..... wihhoo som man längtat!!!! Nu vill jag bara på moppen överstökad också men det kommer gå toopppeeen, pus hej
fråga mig inte vad oskar håller på med...

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAH, DET VAR DET FULASTE JAG SÄTT.. (kortet på mig)

2012-06-07 @ 21:22:17
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0