TRÅKIGA DAGAR...


Hejhej
Idag kommer bli en riktigt tråkig dag faktiskt. Likaså imorgon. Idag ska jag ängna minst 2-3 timmar åt att plugga. Och imorgon ska jag åka till moppeskolan och göra klart alla 200 frågor där. Suck! Aja, bara att göra det och sedan blir det 3 veckor i Spanien. Så man ska inte klaga. Yessyes. Annars har jag inte så mycket att säga faktiskt. Händer inte så mycket nu! Men vi får verkligen hoppas att jag klarar moppeprovet innan vi drar till Spanien. Så innan fredag ska jag ha det. Bäst att plugga, puss
Såhär kan min frukost se ut om jag har bråttom. Mannagrynsgröt, sedan slänga på lite socker, kanel och mjölk. Gött är det!

Kommentarer
Postat av: Silvia

Jättefin blogg ;)

2012-06-24 @ 14:55:53
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0