ASUM DAG

Hej!
gud silken underbar dag :D kunde inte blivit bättre asså!
började med att gå upp vid 9, sedan beställde jag och mamma iphonen :D (kommer inom 5 dagar)
efter det drog jag te Sara, vi åkte in till Göteborg och shoppa... Åt på kina resturang också, så jäkla värt!
sedan köpte vi varsin Calippo, årets första.. Awsoooommmm
Riktigt värd dag, fick köpt en konfirmationsklänning för endast 199kr :o och en väska!
fast först hittade jag en klänning för 500kr som jag köpte, men sedan hittade jag en lite mer speciell klänning som faktiskt var snyggare för 199kr så jag lämnade tillbaka den för 500kr och köpte den andra... bra val faktiskt :)
blev nöjd.. Sara köpte även en asnygg jeansväst! riktigt najs faktiskt :) aja, fick även tagit lite bilder under dagen, kram!

förlåt för att bilden på Sara blev så bad!
men hoppas det var ok att jag ladda upp den endå ♥

Kommentarer
Postat av: Saara

AWWWWWWWWWEEEEEESSSSSSSSSOOOOOOMMMMMMEEEEEE ! <3

2012-03-25 @ 20:13:53
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0