hanna want

lalalallalalalalal
gillade ni mitt videoinlägg igår?
shit, när jag ser det nu märker jag hur ful jag va, aja.. hanna bjuder :)
nu ska jag checka datan sedan blir de myyyyyyyysss, älskar mys
åh, finns inget roligt att skriva om, men här har ni lite snygga grejer jag villlllll haaaa, pöööss
nya converse är ett måste, hehe ;)
En ny väska, "typ en sån på bilden även fast den inte finns".. men brun iaf
usa shorts, inte sånna som på bilden men något liknande ;)
en grön jacka, även om de e sommar snart!
här fick ni se lite saker jag gärna skulle vilja ha, dock får det nog vänta ett tag!
& tänk på en sak - även om det är sånt JAG tycker är snyggt behöver ni inte alls hålla med mig.. står för vad jag tycker, bara så nivet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0