iphonebilder <3333333

hajhaj!
ängnat hela fredan till städning typ..
nej, men mitt rum var så jäkla äckligt "har inte städat på typ 2 månader" så tänkte ja ba: eh, nu kör vi!
så jag började med att rensa en feeeettt stökig låda och sedan slutade det med att mitt rum nästan var totalt utplockat... bytte även lakan och massa, åh vad skönt! bytte från duntäcket = sommartäcken ;)
nej men efter 2-3 timmar städning hade pappa gjort as god mat + efterätt...yummmmiiiii
världens bästa pappa ofc ♥
imån ska ja upp kl 9 så ska typ sova nu.. ska träna småbarn i basketen bara för att jag måste typ!
nej, men det blir säkert skoj :)
bloggar mer imån, lovar även dagens outfit!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0