måndag den 13? nje

hejhej
tänkte berätta mer om min lite speciella dag
allt började som vanligt, gick till skolan, satte oss i sofforna och chilla :)
sedan hade vi våran första lektion då fick vi reda på våra elevensval och såklart fick jag det jag helst inte ville ha "engelska", sedan var de massa lektioner och sedan matrast.. då gick vi till kapprummet, jag satte mig på ett bord som står imellan två soffor för att det inte fanns någon plats.. jag satt där i typ 20 minuter.. efter en stund kommer rektiorn tar mig på axeln och säger - akta så du in... BOMmm säger det och jag ligger nere på marken ;)
så himla typiskt mig.. alltså pajar hela bordet och det blir knäpptyst i kapprummet.. haha, dock tror jag ingen brydde sig jättemycket men det var läskigt att det paja JUST när rekton kom, hade ju suttit där i 20 minuter och inte ramlat lixom..
haha, aja något bra med dagen var iaf att jag och moa fick åka hem lite tidigare..
men såklart hade jag migrän när jag kom hem :sss
aja, fick i mig massa mat så nu känns det bättre. + att jag inte ätit godis eller nåt sött på HELA dagen
awwssooom, hörs senare!
pöss
funderar på att beställa den jackan om den finns kvar... vad tycker ni?
aja, vi fårse.. eftersom jag har så otur så finns den väl inte ifall jag bestämmer mig för att köpa den -.-

Kommentarer
Postat av: sARAJohansson!

KÖP KÖP!

2012-03-05 @ 19:39:18
URL: http://saaran.blogg.se/
Postat av: Bea

den är snygg!!

2012-03-06 @ 16:02:59
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0