min konstiga dag

tjo
dagen har vart väldigt upp och ner.. fattade inte riktigt vad som hände där ett tag?
aja, nu är jag hemma och har det allmänt chill, imån får jag se vad jag ska göra har några planer tror jag ;)
idag gjordes också 2 redovisnigar så det är riktigt gött att det är gjort.. nästa vecka ser rätt chill ut än så länge
och på tisdag möter killar 97 högsbo tjejer hemma, mohaha dom förlora ju med 1p sist ;o kommer bli askul!
annars har jag inte så mkt att säga, kom hem från skolan med migrän så fick stoppat i mig en tablett och sedan chilla, ioförsig inte så konstigt att jag hade det ida
men nu ska jag äta massa pringles och godiiis, it´s friday och jag har inte ätit godis på hela veckan..
så nu ska jag fan unna mig asså :D
hoppas på en liite bättre dag imån, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0